5-й тиждень з 21.04. по 24.04

Домашні завдання на термін дії карантину у школі

Математика
Повторити правила параграфу 30.
Усно відповісти на питання після параграфу ст.236.
Переглянути відео за посиланням:
https://youtu.be/bOXeUUXeI9k
Виконати у зошиті номери за підручником 1379(1,2), 1381 (1,2), 1385 (1,2).
Пройти тестування за темою: "Розкриття дужок. Зведення подібних доданків" до 26.04 - 15:00 за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=266926
На виконання завдання надається лише ОДНА спроба, в іншому випадку оцінку буде знижено.

Українська мова
Повторити § 52 - 55.
Вивчити правила § 56, 57.
Вправи 470, 479 - усно.
Вправи 475, 484, 489 - письмово.
Стор. 189-187 (завдання "Готуємося до контрольного оцінювання" - вправа для самоконтролю).
Виконати завдання на платформі «Мій класс» з теми "Числівник" до 26.04.
miyklas.com.ua

Українська література
Прочитати повість Лесі Ворониної «ТАЄМНЕ ТОВАРИСТВО БОЯГУЗІВ, або ЗАСІБ ВІД ПЕРЕЛЯКУ №9» стор.186-215 (розділ №1-24).
Питання 1-3 (стор.215) - письмово.
Питання 4-10 (стор.216) - усно.

Російська мова
1. Проверочная работа по вариантам:
І вариант:
ІІ вариант:


Ответы оформить на листике виде:
Фамилия и имя (например Петрова К.) Имя прилагательное.
Вариант 1.
1А 2Б ... 81А 2Б 3В...
Выслать на электронный адрес учителя:
raevskanata@gmail.com
2. Теория - с. 247-248, упр. 245 (устно), упр. 247 (письменно).

Зарубіжна література
Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату» - стор. 180-187.
Виразно читаємо і відповідаємо на запитання стор. 185 (усно).
Подивитися експрес-урок (ютуб) Генрі Лонгфелло. 6 кл.; Трубка мира (мультфільм).
Твір, який писали за Короленко "Сліпий музикант" скинути на електронну пошту:
raevskanata@gmail.com

Англійська мова
(1 група)
1. Повторити лексику з теми «Shopping».
2. Прочитати текст впр. 1 с. 112, виконати словникову роботу.
3. Впр. 3 с. 114 відповідати на питання (письмово).
У середу 22.04 о 12.00 відбудеться урок у Zoom (посилання буде надано напередодні).
4. Пройти тестування після уроку до 25.04.

(2 група)
Впр. 1-2 стр.172.
Повторити вживання артиклів стр.197-198.

Інформатика:
(1 група)
Прочитати п. 3.2. с. 90-94.
Розібрати теоретичний матеріал за допомогою презентації:
Переглянути відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=QjWenJS-mVY
Виконати в зошиті завдання №1 с. 99 (зразок с. 91).
Виконати завдання №3 с.99 (зразок с.94) в середовищі Scratch онлайн:
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Фотографію завдання №1 та файл проекту №3 надіслати на електронну пошту ikzpua23@gmail.com (в темі листа вказати прізвище і клас).

(2 група)
Виконати завдання: 

Біологія
§ 40-50 повторити.
Переглянути відео:
Пройти тематичну контрольну роботу до 24.04 - 18:00:

Історія

Основи здоров'я
Практична робота № 8.
"Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними".
В зошиті зробити практичну роботу та переслати на електронну адресу radiorin021218@gmail.com (вказати призвище та клас).

Географія
§ 43 – повторити.
§ 44 – вивчити.
Відеоурок:
Пройти тест за посиланням:

Музичне мистецтво
1) Тема: "Жанр - Увертюра" (с.122-123) - прочитати.
2) Зроблені до канікул ТЕСТИ, переслати на електронну адресу:
luda180367@gmail.com

Образотворче мистецтво
Новаторство в мистецтві.
Розглянути роботи В. Кандінського, К. Малевича.
Створення абстрактної композиціі (техніка за вибором) -  2 тижня.
Фото всіх (2 роботи: Свята та абстрактна композиція) робіт переслати за адресою:
lderzakova@gmail.com

Трудове навчання (дівчата)
Закінчити пошив наволочки, виконати волого-теплову обробку.
Пасхальні роботи.
Фото пасхальних робіт та наволочки відправляти на електронну адресу:
tkachenkoanna2965@gmail.com

Фізкультура
Тестування для 6 класів (Код доступу 905120) при виконанні потрібно вказати прізвище та ім`я, а також клас.