3-й тиждень з 30.03 по 04.04

Домашні завдання на термін дії карантину у школі

Математика
У підручнику повторити § 8-10.
Виконати перевірочну роботу на сайті «Мій класс» -  «Додавання, віднімання, ділення і множення мішаних чисел».

Українська мова
§ 52, 53. Вивчити правила.
Вправи 436, 437 - письмово. Письмові вправи виконати в зошиті охайно, каліграфічно, грамотно і переслати на електронну скриньку вчителя:
oksanatimoshenko68@gmail.com
ОБОВ'ЯЗКОВО виконати роботу на сайті «Мій класс» (виконати всім, бо оцінки отримає кожен).

Українська література
Прочитати до кінця "ТОРЕАДОРИ З ВАСЮКІВКИ" стор.123-156.
Записати в зошит визначення ПОВІСТЬ, ПРИГОДНИЦЬКА ПОВІСТЬ, КОМІЧНЕ.
Вивчити терміни.
Стор. 154-155 - завдання письмово - 1, 2, 3, 8.
Стор. 157-171 – читати.
Відповісти на питання стор.171-172.
Стор. 172завд.  письмово.

Російська мова
Теория - с. 229, упр. 228 (2 - письменно).

Зарубіжна література
Експрес урок.
Загадки хайку Мацуо Басьо (Ютуб), або с 170-174.
За бажанням скласти хайку, створити малюнок.

Англійська мова

(1 група)
1. Продовжуємо вчити діалог Ех. 4 р.107 (вивчити до 05.04).
Підготуватися розігрувати під час VIBER уроку 7 квітня.
2. Повторити 
§ 3, 6 с. 207, 209 - «Позначення майбутньої дії».
3. Повторити теоретичний матеріал, переглянувши відео уроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=mgBPS1kFqZ4 та
https://www.youtube.com/watch?v=EGsyuDvHy2o
4. Виконати перевірочну роботу "Future Simple vs To Be Going to" на сайті «Мій класс»:
miyklas.com.ua

(2 група)
Ступені порівняння прикметників.
Повторити 3 форми дієслова (сторінка 168).

Інформатика:
(1 група)
Готуємося до проходження тестів:
презентація для повторення:
https://docs.google.com/presentation/d/15ib0z3ssw18_JAJKDv3NhGzLgrc4KhJdtI0qxmRm9Es/edit?usp=sharing
В презентації є зразок виконання домашнього завдання.
За бажанням закріплюємо пройдений матеріал, виконуючи алгоритми за допомогою середовища блочного програмування Скретч.
Скретч онлайн:
Відеоурок практичного завдання з інформатики за підручником Й. Я. Рівкінд: п.3.3. с.105-106:
https://www.youtube.com/watch?v=m8anGNtkmjk&list=PLafE3aTB6JO1RMHtyWMKCyD4pm0xXQq7R&index=25&t=77s
УВАГА! Учням, які не виконали домашнє завдання за попередній тиждень надіслати до 04.04 фотографії робіт на електронну пошту: ikzpua23@gmail.com (в темі листа вказати прізвище і клас).
Біологія
§ 49 читати, зошит стор. 79-80 письмово (Лабораторна робота).
Презентація до уроку:
https://www.slideshare.net/kuchmapatriot/ss-69237433
Повністю розписана інформація для заповнення лабораторної роботи
(просто списати):
https://sites.google.com/view/praktikrobota3/главная-страница?authuser=0

Історія -
https://moistest23.blogspot.com/2020/03/6-3.html#more
Підготуватися до тематичного оцінювання (починаючи з теми "Персько-грецькі війни", закінчуючи темою "Еллінізм").

Основи здоров'я
§ 27-28, стор. 152-161.
Пожежна безпека твоєї оселі.
Як поводитись під час пожежі.

Географія
§ 38-40.
Дивитись відеоуроки:
атмосфера https://www.youtube.com/watch?v=gOB6XBraxqA
https://www.youtube.com/watch?v=PCIKLTqsQDg
вітер https://www.youtube.com/watch?v=8c3w7DHKnd0
опади https://www.youtube.com/watch?v=8_IVX1_fng0
погода https://www.youtube.com/watch?v=lqwdZLkONPA
клімат https://www.youtube.com/watch?v=35OmZ_bk_Pw

Музичне мистецтво
Повторити тему: "Жанри камерно-інструментальної музики" (10 жанрів).

Образотворче мистецтво
Релігійний жанр.
Тематична композиція «Народні свята. Весна. Літо».
Колірне рішення (на 2 тижня).
Приклади:





Трудове навчання (дівчата)
1) Пошив наволочки машинним способом. Оздоблення наволочки вишивкою або аплікацією, мереживом (на вибір).

2) Виготовлення Пасхальноі листівки або поробки (на вибір).
Для оздоблення Пасхальної листівки використовуємо картон, фетр, стрічки та ін. матеріали.
Приклад листівки:
Листівки можуть бути різні, це тільки приклад.

Завдання на 1-й Тиждень з 16.03 по 21.03
Завдання на 2-й Тиждень з 23.03 по 28.03